PODGLĄD MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII W GOLACH

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Nowe przygody Bolka i Lolka
LDR
02505cam 2200361 i 4500
001
n 20151021125421037354
005
20151021125420.0
008
151021s2011 pl |||a|||||||000|||pol d
020
_ _
a 9788324017478
040
_ _
a GOR d ZGO d WAR_BEM d GRO_BAR
245
0 0
a Nowe przygody Bolka i Lolka / c [tekst. Wojciech Bonowicz et al.] ; il. Mobile Wings.
260
_ _
a Kraków : b Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, c 2011.
960
_ _
b Znak
300
_ _
a 210, [14] s. : b il. kolor. ; c 21 cm.
500
_ _
a Na s. tyt. i okł. marka wydawnicza: Znak emotikon.
505
8 _
a Zawiera: Żarłoczna gra / Joanna Olech. Wiklinowy potwór / Ewa Karwan-Jastrzębska. Dom, w którym straszy / Anna Onichimowska. Odwiedziny o północy / Grzegorz Gortat. Remont / Michał Rusinek. Skarb Pradziadka / Ewa Karwan-Jastrzębska. Maszyna czasu / Wojciech Widłak. Gorączka jesiennej nocy / Maciej Wojtyszko. Pustynia / Joanna Olech. Przerzutka / Wojciech Bonowicz.
655
_ 7
a Opowiadanie dziecięce polskie y 21 w. 2 JHP BN
700
1 2
a Olech, Joanna d (1955- ). t Żarłoczna gra 1 n 94005350
700
1 2
a Olech, Joanna d (1955- ). t Pustynia 1 n 94005350
700
1 2
a Karwan-Jastrzębska, Ewa. t Wiklinowy potwór 1 n 95201225
700
1 2
a Karwan-Jastrzębska, Ewa. t Skarb Pradziadka 1 n 95201225
700
1 2
a Onichimowska, Anna d (1952- ). t Dom, w którym straszy 1 n 96021078
700
1 2
a Gortat, Grzegorz d (1957- ). t Odwiedziny o północy 1 n 94004827
700
1 2
a Rusinek, Michał d (1972- ). t Remont 1 n 2011155776
700
1 2
a Widłak, Wojciech. t Maszyna czasu 1 n 2002040920
700
1 2
a Wojtyszko, Maciej d (1946- ). t Gorączka jesiennej nocy 1 n 94002962
700
1 2
a Bonowicz, Wojciech d (1967- ). t Przerzutka 1 n 2011155756
710
2 _
a Mobile Wings. 4 pbl 1 n 99071638
830
_ 0
a Znak Emotikon 1 md 110510140
920
_ _
a 978-83-240-1747-8
970
_ _
a Bolek i Lolek lubią się dobrze bawić, ale ciągle wpadają w tarapaty. Internetowy kolega okazuje się hrabią Drakulą, w pobliskim domu pojawiają się duchy, a gra komputerowa zamienia się w pułapkę. Na szczęście bracia mają mnóstwo pomysłów i (prawie) niczego się nie boją. Ich niesamowite przygody, ciągłe przekomarzanie się i nieskończona fantazja rozbawią dużych i małych.
980
_ _
a 821.162.1-93

Pobierz rekord w formacie ISO2709